Merhabalar işsizlik maaşı yatmış şuan hesabıma bakınca gördüm 856 tl yatmış bunun sebebini nasıl öğrenebilirim herhangi bir bildiride yok 5 inde yatacak diye sms gelmişti daha sonra haberlerde gördüm ki öne alınmış ödemeler fakat yatan para eksik değil mi ben mi yanlış biliyorum, ya da bekâr olduğumdan olabilir mi ?
İşten çıkarılmadan önceki brüt ücretiniz neydi?