• 15-09-2008, 20:07:07
    #1
    Fifa 09'un demosunu nasıl buldunuz arkadaşlar ben yeni indirmeye başladım şimdilik yorumlar iyi olduğu yönünde birde r10 üyelerinin görüşlerini öğrenmek istedim
  • 15-09-2008, 20:49:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    pes 2009da çoşturmuşlar o kesin
  • 15-09-2008, 20:50:08
    #3
    ps3 için olanını denedim süper gözüküyo özellikle ilk açılıştaki ronaldinhonunn cechle karşılaşması çok süper gözüküyor cidden
    pes2009 u bekliyoruz bakalım
  • 15-09-2008, 21:13:49
    #4
    bende bu gün indirdim ve gördüm ki fifa serilerinin bence en iyisi çok beğendim grafikler olsun oyundaki fauller falan cok gercekci yapmıslar ama Pes'i de merakla bekliyorm. Pes (Winning Eleven) şu ana kadar hep geçmişti fifayı şimdi de geçmesini bekliyorm
  • 15-09-2008, 23:47:52
    #5
    Oyun indi kurup oynadım baya bi deişiklikler var taraftarlar çok göze çarpıyo birde pres daha çok yapıyorlar eski serileri göre şimdilik güzel görünüyor gerçekten
  • 15-09-2008, 23:55:08
    #6
    ya grafikleri sağlamlaştırıp çakmışlar işte insan biraz yenilik yapar yok grafiği şöyle gelişmiş böyle gerçek gibi olmuş , açıkcası ben grafik olayına pek önem vermıyorum
    onlardan önce Şut çektiğimizde kalecinin yana giderek kurtaracağı topu uçarak kurtarmasını engellemeyi iki tuşa aynı anda bastığınızda fuze gibi şut çekme olayını duzeltesınler
  • 16-09-2008, 00:11:12
    #7
    down linki verinde biz de indirelimn
  • 16-09-2008, 00:36:54
    #9
    Razor_332 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler +rep