Fifa 09 Demo'yu Nasıl Buldunuz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fifa 09 Demo'yu Nasıl Buldunuz?
10
●
1.058
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Fifa 09 Demo'yu Nasıl Buldunuz?
1
2
16-09-2008, 16:11:07
#10
zeynelkoc
topun balon gibi olduğu haricinde güzel oyun olmuş
maç başlamadan önce yapılan antrenman çalışmasıda gayet güzel bence
16-09-2008, 16:27:43
#11
bloodyking
Grafikler fena değil oynanış hala aynı berbatlıkta. Anlaşılan PES'e devam edeceğiz
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler