• 16-09-2008, 16:11:07
    #10
    topun balon gibi olduğu haricinde güzel oyun olmuş
    maç başlamadan önce yapılan antrenman çalışmasıda gayet güzel bence
  • 16-09-2008, 16:27:43
    #11
    Grafikler fena değil oynanış hala aynı berbatlıkta. Anlaşılan PES'e devam edeceğiz