ya grafikleri sağlamlaştırıp çakmışlar işte insan biraz yenilik yapar yok grafiği şöyle gelişmiş böyle gerçek gibi olmuş , açıkcası ben grafik olayına pek önem vermıyorum
onlardan önce Şut çektiğimizde kalecinin yana giderek kurtaracağı topu uçarak kurtarmasını engellemeyi iki tuşa aynı anda bastığınızda fuze gibi şut çekme olayını duzeltesınler