• 27-04-2020, 11:27:45
    #1
    Merhaba arkadaşlar günümüz zorluğunda gerçekten ufakta olsa elimizden geleni yapmamız lazım.

    Mübarek aylara girdik. Bir kaç arkadaşa maddi yardımda bulunmak istiyoruz. Fatura ödemesi varsa fatura ödemesi yapmayı istiyorum.

    Lütfen gerçekten ihtiyacı olan zorda olan yazarsa sevinirim.
  • 27-04-2020, 11:28:55
    #2
    Allah razı olsun 👏 güzel eyleminizden dolayı
  • 27-04-2020, 11:29:15
    #3
    Malesef uan hattım kapalı ve 375 tl borcum mevcut
  • 27-04-2020, 11:31:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bu şekilde sevap yapamazsin ki. Tanımadığın insana yardim etmek doğru degil. Çevrende sor sorustur aile bul ve bu şekilde yardım et bence. Gerçek ihtiyaç sahiplerini bul
  • 27-04-2020, 11:31:20
    #5
    Hocam bikomsu.com sitesinde yardım yapabileceğin birçok kişi var ziyaret ederek yardımcı olabilirsiniz yardım et yardım al seçenekleriyle güzel bir site olmuş elimizde varken verelimde yokken istemeye yüzümüz olsun
  • 27-04-2020, 11:31:21
    #6
    hocam yanlış anlama doğrudan faturasını ödemek yerine muhtaç olan bir kaç aileye gıda yardımı yapmanızı öneriyorum. Çevrenizde yakın komşunuz illa ki vardır onların çocuklarına bakınca ne demek istediğimi anlarsınız.
  • 27-04-2020, 11:31:23
    #7
    Sizin gibi insanlar sayesinde dönüyor bu dünya ! Allah razı olsun
    Ama fatura değilde gıda yardımı olabilirdi
  • 27-04-2020, 11:36:26
    #8
    Akrabayı çevremizi gözetiyoruz arkadaşlar. Diğer ihtiyaçlar olarakda yardımcı oluyoruz şükür. Buradada zorda olan arkadaşlar var.

    2 gün önce açık artırmaya teklif veren facede gezip içen seo çalışması için para dökenide anlamayıp yardım edecek değiliz.

    Tek isteyim birkaç arkadaşın yükünü hafifletmek.
  • 27-04-2020, 11:38:33
    #9
    Allah razı olsun hocam sizden
    Ancak bir ramazan kolisi daha iyi olabilirdi.