Merhaba arkadaşlar günümüz zorluğunda gerçekten ufakta olsa elimizden geleni yapmamız lazım.
Mübarek aylara girdik. Bir kaç arkadaşa maddi yardımda bulunmak istiyoruz. Fatura ödemesi varsa fatura ödemesi yapmayı istiyorum.
Lütfen gerçekten ihtiyacı olan zorda olan yazarsa sevinirim.