Çok Acil! Şüpheleniyorum
45
●1.862
- 27-04-2020, 15:34:17Mutlu musun kanzuk? (Artık kanzuk yerine siz başka bir isim koyun)
- 27-04-2020, 15:55:43Ben kendi üslubumdan sorumluyum ve ayrıca sizin burnunuzu sokup başkasının üslubuna karışmamanız düşüncesindeyim. Sizi çok rahatsız ettiyse buyurun TDK forumlarında vakit geçirin. Size göre bu bir argo olabilir. Bana göre içten gelen bir samimiyet. Benim samimiyetim size hoş gelmediyse konuyla ilgilenmez geçer gidersiniz. Takılmayın yani böyle cümlelere ömür yetmez inanın.BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2020, 16:42:02Hocam dikkat edin ve cool takılın hemen atlamayın. Kilit sorular sorun öğrenmeye çalışın işin aslını
- 27-04-2020, 16:48:35Tanışmaya kapalı olduğumu dile getirdim hocam. Buna rağmen hala takip etmeye devam ediyor 😀 Benim verdiğim cevabı birisi bana verse ben şahsen takipten çıkardım. Bilerek sert bir tepki verdim takipten çıkıp çıkmamasını öğrenmek için ama takipten henüz çıkmadı. 😊UygulamaMarketi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2020, 20:52:53kadınların kafası , erkeklerden 50 kat daha fazla çalışıyor.
siz temkinli yürüyün
- 27-04-2020, 22:08:08Üyeliği durdurulduAman hocam... onun planladigini dusundugunu asla ve asla yapamaz dusunemezsin..
en ufak hatanda 17 yil 2 ay 4 gun 3 saat once ne soyledigini hatirlatan BAYAN larla muhatapsin...
Kuzularin sessizligi asamasini yasiyorsun su an
)) dikkat et kendine
)
(Not: 16 yillik evliyim 25 sene onceki ilk orta lise donemlerim bile sorgulaniyor) - 27-04-2020, 22:27:05Hocam açıkçası ümidim kırılıyorevimguzelevim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şunu düşünüyorum. Ben bir kadın olsam muhtemelen arkadaşlarımdan birini salarım erkeğin üzerine
Ama ben bunu ilişkinin bitiminden hemen 24 saat içinde yapmam. Bariz belli olur diye suların dinmesini beklerim. Şöyle 4-5 gün sonra arkadaşıma orta attırırım. Benim kafamı kurcalayan tek nokta bu açıkçası. Hemen 24 saat içinde böyle bir oyun oynanır mı? Henüz birbirimizi tanıma aşamasındaydık ve açıkçası ben ona defalarca ciddi olduğumu, hatta Allah nasip ederse Corona sonrası bu işi ciddiye bindirme ihtimalimizin yüksek olduğunu yansıttım. Bir insan bir insanı 2 ayda ne kadar tanırsa o kadar tanıyorum. Açıkçası cadoloz halini hiç görmedim
Uysal temiz kalpli fazlasıyla sakin ve kırılgan bir insan
Yani ilişki bakımından benim geçmişimde açıkçası pek parlak değil. Ciddi düşündüğüm sadece lise yıllarında oldu. O da ne kadar ciddi olabilirse işte. Onun haricinde hayatıma giren insanların hemen hemen hepsinde bu son tanıdığım insana karşı hissettiklerimi hissetmedim. Yani gizli gizli paylaşımlarına bakıyorum. Yarı üzgün yarı mutlu gibi
10 saat önce aşağıda ki parçayı paylaşmış. 2 saat sonra en yakın arkadaşıyla ilgili bir an önce kuaförler açılmalı diye şapşik paylaşım yapmış
Umarım dediğiniz gibidir. Bunu gerçekten istiyorum. 
https://www.youtube.com/watch?v=f0VoHRzrYI8
)