Aman hocam... onun planladigini dusundugunu asla ve asla yapamaz dusunemezsin..

en ufak hatanda 17 yil 2 ay 4 gun 3 saat once ne soyledigini hatirlatan BAYAN larla muhatapsin...
Kuzularin sessizligi asamasini yasiyorsun su an

)) dikkat et kendine

)
(Not: 16 yillik evliyim 25 sene onceki ilk orta lise donemlerim bile sorgulaniyor)
Hocam açıkçası ümidim kırılıyor

Şunu düşünüyorum. Ben bir kadın olsam muhtemelen arkadaşlarımdan birini salarım erkeğin üzerine

Ama ben bunu ilişkinin bitiminden hemen 24 saat içinde yapmam. Bariz belli olur diye suların dinmesini beklerim. Şöyle 4-5 gün sonra arkadaşıma orta attırırım. Benim kafamı kurcalayan tek nokta bu açıkçası. Hemen 24 saat içinde böyle bir oyun oynanır mı? Henüz birbirimizi tanıma aşamasındaydık ve açıkçası ben ona defalarca ciddi olduğumu, hatta Allah nasip ederse Corona sonrası bu işi ciddiye bindirme ihtimalimizin yüksek olduğunu yansıttım. Bir insan bir insanı 2 ayda ne kadar tanırsa o kadar tanıyorum. Açıkçası cadoloz halini hiç görmedim

Uysal temiz kalpli fazlasıyla sakin ve kırılgan bir insan

Yani ilişki bakımından benim geçmişimde açıkçası pek parlak değil. Ciddi düşündüğüm sadece lise yıllarında oldu. O da ne kadar ciddi olabilirse işte. Onun haricinde hayatıma giren insanların hemen hemen hepsinde bu son tanıdığım insana karşı hissettiklerimi hissetmedim. Yani gizli gizli paylaşımlarına bakıyorum. Yarı üzgün yarı mutlu gibi

10 saat önce aşağıda ki parçayı paylaşmış. 2 saat sonra en yakın arkadaşıyla ilgili bir an önce kuaförler açılmalı diye şapşik paylaşım yapmış

Umarım dediğiniz gibidir. Bunu gerçekten istiyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=f0VoHRzrYI8