BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne efendiyim ne hocayım ne mecnunum nede engin tecrübelere sahibim insanların toplu olarak bulunduğu bir yerde nasıl konuşulması gerektiğini biliyorum sadece. Şimdi efendi olma sırası sende.
Ben kendi üslubumdan sorumluyum ve ayrıca sizin burnunuzu sokup başkasının üslubuna karışmamanız düşüncesindeyim. Sizi çok rahatsız ettiyse buyurun TDK forumlarında vakit geçirin. Size göre bu bir argo olabilir. Bana göre içten gelen bir samimiyet. Benim samimiyetim size hoş gelmediyse konuyla ilgilenmez geçer gidersiniz. Takılmayın yani böyle cümlelere ömür yetmez inanın.