• 24-04-2020, 21:18:36
    #64
    N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese hayırlı sahurlar arkadaşlar. Annem 8 gündür hastanede korona tedavisi görüyor biz ramazan başlayana kadar eve geleceğini umuyorduk ama hala bekliyoruz. Babamla konuşamıyorum moreli bozulmasın diye içimi dökemiyorum bir türlü bu kadar zor geçecek bir sahur yaşamazdım allahın izniyle en kısa sürede gelecek eve bizde derin bir nefes çekicez. Allah şu mübarek ayda tüm hastalarımıza şifa versin.
    merhabalar Allahtan şifa dilerim.. öncelikle kıymetli anneniz yoğun bakım veya entübe şeklinde mi ? yoksa sadece yatışımı var? içinizi ferah tutun inşallah kısa sürede çıkacaktır..
  • 24-04-2020, 21:20:20
    #65
    Allah şifa versin.Toplum olarak yaşadığımız en buruk ramazan
  • 24-04-2020, 22:50:13
    #66
    çok geçmiş olsun hocam, Allah tüm hastalarımıza şifa versin.
  • 24-04-2020, 23:34:18
    #67
    inşAllah en kısa zamanda iyileşir hocam çok geçmiş olsun.
  • 25-04-2020, 01:33:29
    #68
    Düşmez kalkmaz bir Allah. Hayrlısını versin deyip devam etmeni öneririm çok zor olacak olsada.
  • 25-04-2020, 03:01:17
    #69
    Allah şifa versin
  • 25-04-2020, 03:05:54
    #70
    Rabbim acil şifalar nasip eylesin. Umarım en kısa sürede eskisinden daha sağlıklı bir şekilde aranıza döner.
  • 25-04-2020, 03:56:29
    #71
    Geçmiş olsun hocam, Allah şifa versin..
  • 27-04-2020, 02:15:33
    #72
    Üyeliği durduruldu
    Allah şifa versin ...