N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese hayırlı sahurlar arkadaşlar. Annem 8 gündür hastanede korona tedavisi görüyor biz ramazan başlayana kadar eve geleceğini umuyorduk ama hala bekliyoruz. Babamla konuşamıyorum moreli bozulmasın diye içimi dökemiyorum bir türlü bu kadar zor geçecek bir sahur yaşamazdım allahın izniyle en kısa sürede gelecek eve bizde derin bir nefes çekicez. Allah şu mübarek ayda tüm hastalarımıza şifa versin.
merhabalar Allahtan şifa dilerim.. öncelikle kıymetli anneniz yoğun bakım veya entübe şeklinde mi ? yoksa sadece yatışımı var? içinizi ferah tutun inşallah kısa sürede çıkacaktır..