• 22-04-2020, 20:48:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar biliyorsunuzki zor zamanlar yaşıyoruz bende düşündümki forumda çocuğu bebeği olan çok insan var belki birine vesile oluruz siteme canlı destek birini alim dedim ALLAH ne verdiyse veririm biraz bişiler belki sebeb oluruz siteye günde 2-3 kişi anca yazar sistemi anlatırım varsa gerçekten ihtiyacı olanlar mümkünse evli çocuğu olanlar tercihim teşekkür ederim
  • 22-04-2020, 20:49:02
    #2
    Tebrikler güzel hareket🙏
  • 22-04-2020, 20:51:55
    #3
    Tebrik ediyorum, Örnek davranış sergilemissiniz.
  • 22-04-2020, 20:52:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel bir davranış , umarım ihtiyacı olan birisi bu mevkiye gelir.
  • 22-04-2020, 20:52:39
    #5
    Tebrik ederim.
  • 22-04-2020, 20:53:42
    #6
    Arkadaş genç kardeşlerim siz 2. Plandasınız kimse bana kızmasın alınmasın lütfen olurmu anlayışla karşılancağına inanıyorum değerlendiricem tek tek
  • 22-04-2020, 20:53:51
    #7
    iyisite.NET
    P.m gönderdim hocam.
  • 22-04-2020, 20:54:37
    #8
    Başka bir forumda Şunu gördüm bilemiyorum ne kadar yardımcı olabilirsin sıkıntısı büyük

    Ramazan İhtiyacı
  • 22-04-2020, 20:56:04
    #9
    Niyet varsa olur kardeşim sebeb olduğu sürece bu süreçte birbirimize yardımcı olmaktan başka çaremiz yok

    dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunu gördüm bilemiyorum ne kadar yardımcı olabilirsin sıkıntısı büyük