Merhaba arkadaşlar biliyorsunuzki zor zamanlar yaşıyoruz bende düşündümki forumda çocuğu bebeği olan çok insan var belki birine vesile oluruz siteme canlı destek birini alim dedim ALLAH ne verdiyse veririm biraz bişiler belki sebeb oluruz siteye günde 2-3 kişi anca yazar sistemi anlatırım varsa gerçekten ihtiyacı olanlar mümkünse evli çocuğu olanlar tercihim teşekkür ederim