• 22-04-2020, 01:15:03
    #1
    İnsanlar neden fake whatsapp numarası kullanıyor. Kullananlar ya da bilenler sebeplerini söyleyebilir mi ?
  • 22-04-2020, 01:15:57
    #2
    Yabacı kullanıyorsa yine bir nebze kabul edilebilir ancak TR numaraların çoğu Fraud için kullanılmakta.
  • 22-04-2020, 01:16:00
    #3
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Boşverin hocam iyi birşey değil bence
  • 22-04-2020, 01:16:35
    #4
    toplu mesaj,**************,eski sevgiliye sitem asdhasd
  • 22-04-2020, 01:16:35
    #5
    SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşverin hocam iyi birşey değil bence
    Kullanacağım bir şey değil hocam ama merak ettim. Yani bende güven oluşturmuyor açıkcası.
  • 22-04-2020, 01:16:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Gidip şahsen 120-160TL Sim Kart ücreti vermektense insanlar ucuz yollu whatsapp sahibi oluyorlar bir diğer nedende genelde başına bela almak istemeyenler yada dolandırıcılar mesela fake whatsapp numarasının sahibini bulamazsın ama kendin bir numara ile whatsapp kullansan sahibi bellidir
  • 22-04-2020, 01:17:07
    #7
    emrecansahintr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    toplu mesaj,**************,eski sevgiliye sitem asdhasd
    Eski sevgiliye sitem iyimiş
  • 22-04-2020, 01:17:23
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendi numaralarını vermek yerine o numarayı kullanıyorlar
  • 22-04-2020, 01:17:32
    #9
    Ben gecenin 4-5 inde aranıp rahatsız edilmemek için ikinci numaraya ihtiyaç duyuyorum. Zira insanlar anlayışsız. Sadece yardım isteme amaçlı 3-4 te arayanı bilirim. Bu yüzden üniversitedeyken bile başka numara kullandım whatsapp için. İstemediğim saatte o whatsappı kapalı tutuyordum.