Ben gecenin 4-5 inde aranıp rahatsız edilmemek için ikinci numaraya ihtiyaç duyuyorum. Zira insanlar anlayışsız. Sadece yardım isteme amaçlı 3-4 te arayanı bilirim. Bu yüzden üniversitedeyken bile başka numara kullandım whatsapp için. İstemediğim saatte o whatsappı kapalı tutuyordum.