R10 Çok güzel oldu ya la... :)
26
●914
- 21-04-2020, 23:00:23Çok saçma oldu biraz önce aynı konudan 2 tane bundan önce aynı konudan 7 tane açan konu açma kuralına uymayan ticaret ahlakı bilmeden kendini üstte gören vs keşke bunlarda olmasa
- 21-04-2020, 23:02:30O konuda haklisin ama hayatta oyle degil mi zaten, foruma mal etmemek lazim...onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2020, 23:03:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Harbiden bişey olmaz la (behzat ç)Mukavvim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2020, 23:04:43Hocam siz İlk Girdiğinizde nasıl Paylaşımlar yapıyordunuz ki bizde yeni girdik öğrenceğiz zamanla İYİ FORUMLAR.Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
