Konu
R10 Çok güzel oldu ya la... :)
21-04-2020, 23:00:23
#11
onurcanhare
Çok saçma oldu biraz önce aynı konudan 2 tane bundan önce aynı konudan 7 tane açan konu açma kuralına uymayan ticaret ahlakı bilmeden kendini üstte gören vs keşke bunlarda olmasa