• 21-04-2020, 18:32:39
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Borç harç bir motosiklet alacağım kendime. Max bütçe 7k daha önce motosikletim var 1 yıl kuryelik de yaptım tecrübeliyim bu konularda.

    Rks winner 200 düşünüyorum. O fiyata v twin güzel bir cruiser bulsam o da olabilir sizin öneriniz nedir?
  • 21-04-2020, 18:37:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bajaj Boxer - Cafe Racer stili iyi gider
  • 21-04-2020, 18:39:12
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bizdendemesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bajaj Boxer - Cafe Racer stili iyi gider
    Kesinlikle katılıyorum
  • 21-04-2020, 18:39:14
    #4
    Bizdendemesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bajaj Boxer - Cafe Racer stili iyi gider
    Çok gösterişsiz duruyor o hocam uzun yol yapmayı da seviyorum pek gelmez gibi bana
  • 21-04-2020, 18:52:42
    #5
    Hocam yerinizde olsam koşa koşa gider Msx 125 alırdım
  • 21-04-2020, 18:54:14
    #6
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yerinizde olsam koşa koşa gider Msx 125 alırdım
    Hocam o da çocuk oyuncağı gibi duruyor sanki
  • 21-04-2020, 19:00:04
    #7
    ozcanmertcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o da çocuk oyuncağı gibi duruyor sanki
    Kullanımınıza göre aslında hocam, eşinizle falan sürekli uzun yol yapacaksanız almayın.

    Şehir içinde oraya buraya gireceğim, şirin gözükeceğim ve kaliteli motor süreceğim derseniz alın