Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Borç harç bir motosiklet alacağım kendime. Max bütçe 7k daha önce motosikletim var 1 yıl kuryelik de yaptım tecrübeliyim bu konularda.
Rks winner 200 düşünüyorum. O fiyata v twin güzel bir cruiser bulsam o da olabilir sizin öneriniz nedir?