• 20-04-2020, 17:35:25
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geçmiş olsun hocam çivisi çıkmış bu insanların nasıl rahat uyuyabiliyorlar anlamıyorum
  • 20-04-2020, 17:42:08
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam, bundan bir iki sene önce de babamın facebook hesabı çalınmıştı. Allahtan kimseye bir şey yapmadan olayı çözdük.
  • 20-04-2020, 17:50:19
    #39
    TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen şu sosyal medyanın sadece kişiye özel hatla çalışabilecek bir versiyona geçmesini düşünmüyor değilim. Hatta belirli bir yaşın ( sizi ve ailenizi tenzih ediyorum) (kendi ailem başta olmak üzere) üstünde yasaklanması gerektiğini düşünüyorum. Ben bilgisayardan kalkıp wc ye gidiyorken salona bakıyorum anne-baba elinde telefon, televizyon açık bakan yok. İnstagramda sörf yapıyorlar. Oyun oynarken wi-fi kapatıyorum. oyun bitince içeriden bir ses ''oyun bittiyse wi-fi aç''
    Haklısınız hocam. Gerçekten bende size katılıyorum bu konuda.

    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam çivisi çıkmış bu insanların nasıl rahat uyuyabiliyorlar anlamıyorum
    Valla hocam yatacak yerleri yok diye düşünüyorum. çok teşekkürler.

    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, bundan bir iki sene önce de babamın facebook hesabı çalınmıştı. Allahtan kimseye bir şey yapmadan olayı çözdük.
    Böyle bi olaya sebep olmakta zor olmalıdır tabi. Eşimin arkadaşıda çok üzgündür eminim. Siber suçlara mail attım bir arkadaşın önerisiyle. bakalım neler çıkacak.
  • 20-04-2020, 18:24:38
    #40
    Geçmiş olsun.
    Öncelikle dolandırıcılar bu işlerin her türlü açığını iyi biliyorlar. Zamanında biz de dolandırıldık abimin 150 TL okul harçlığı gitmişti.
    Başkasına yapmasın diye savcılığa verdik sonuç çözümsüz.

    Bana kalırsa ilk yapmanız gereken telefon operatörünüzü değiştirmek olmalı. Çünkü operatörünüz bu tür dolandırıcıların ekmeğine bal sürüyor.
  • 20-04-2020, 20:09:46
    #41
    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.
    Öncelikle dolandırıcılar bu işlerin her türlü açığını iyi biliyorlar. Zamanında biz de dolandırıldık abimin 150 TL okul harçlığı gitmişti.
    Başkasına yapmasın diye savcılığa verdik sonuç çözümsüz.

    Bana kalırsa ilk yapmanız gereken telefon operatörünüzü değiştirmek olmalı. Çünkü operatörünüz bu tür dolandırıcıların ekmeğine bal sürüyor.
    bikac ay taahhüt kaldi. İptal edeceğim hemen. bundan sonra faturali hat kullanmakmi. Allah korusun.
  • 20-04-2020, 22:57:04
    #42
    Çok Geçmiş Olsun. Benide geçen sene bir numara aramıştı. Ben normalde çalıştığım bankaların müşteri hizmetleri numaralarını telefona kaydediyorum ki hangi banka arıyorsa anlıyayım diye. Önceki maaş bankam qnb idi numarasını da ezbere de biliyorum. Olacak ya işlerimin çok yoğun olduğu bir dakikada beni aradı bu numara ve qnb den aradılarını sölediler. numaraya şöyle bir baktım qnb gözüküyor ama bi gariplik var diyorum hem ismi neden çıkmadı acaba falan diye düşündüm. İsmini soy ismimi sölediler kredi kartıyla alakalı aradık falan. Zaten aklıma kurt düştü birde çok yoğunum. Şuan müsait değilim sonra arasanız olur mu dedim tamam dediler. Ne zaman arayalım 1 saat sonra olur dedim ve kapattım. Tabi 1 saat sonra arayan falan olmadı bende bu arada numaraya sakin kafayla bir baktım numaranın başında tek sıfır olacağına 2 tane sıfır var meğer yurt dışından taklit numara ile aramışlar yoğun olmasam belkide bende inancaktım. Verilmiş sadakam varmış da ucuz kurtardım.
  • 20-04-2020, 23:02:04
    #43
    cnisik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok Geçmiş Olsun. Benide geçen sene bir numara aramıştı. Ben normalde çalıştığım bankaların müşteri hizmetleri numaralarını telefona kaydediyorum ki hangi banka arıyorsa anlıyayım diye. Önceki maaş bankam qnb idi numarasını da ezbere de biliyorum. Olacak ya işlerimin çok yoğun olduğu bir dakikada beni aradı bu numara ve qnb den aradılarını sölediler. numaraya şöyle bir baktım qnb gözüküyor ama bi gariplik var diyorum hem ismi neden çıkmadı acaba falan diye düşündüm. İsmini soy ismimi sölediler kredi kartıyla alakalı aradık falan. Zaten aklıma kurt düştü birde çok yoğunum. Şuan müsait değilim sonra arasanız olur mu dedim tamam dediler. Ne zaman arayalım 1 saat sonra olur dedim ve kapattım. Tabi 1 saat sonra arayan falan olmadı bende bu arada numaraya sakin kafayla bir baktım numaranın başında tek sıfır olacağına 2 tane sıfır var meğer yurt dışından taklit numara ile aramışlar yoğun olmasam belkide bende inancaktım. Verilmiş sadakam varmış da ucuz kurtardım.
    Cok tesekkur ederim.
    Gercekten ucuz yirtmissin hocam. Cunku bu islerin hee turlu yolunu buluyorlar. İnsanlari kandirmak icin herseyi planliyorlar.
  • 21-04-2020, 00:45:11
    #44
    Kurumsal PLUS
    Çok geçmiş olsun hocam inşallah geri alabilirsiniz parayı maalesef dünyanın çivisi çıkmış
  • 21-04-2020, 08:28:30
    #45
    Aimless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam inşallah geri alabilirsiniz parayı maalesef dünyanın çivisi çıkmış
    Sağolun hocam. Çok teşekkür ederim.