cnisik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok Geçmiş Olsun. Benide geçen sene bir numara aramıştı. Ben normalde çalıştığım bankaların müşteri hizmetleri numaralarını telefona kaydediyorum ki hangi banka arıyorsa anlıyayım diye. Önceki maaş bankam qnb idi numarasını da ezbere de biliyorum. Olacak ya işlerimin çok yoğun olduğu bir dakikada beni aradı bu numara ve qnb den aradılarını sölediler. numaraya şöyle bir baktım qnb gözüküyor ama bi gariplik var diyorum hem ismi neden çıkmadı acaba falan diye düşündüm. İsmini soy ismimi sölediler kredi kartıyla alakalı aradık falan. Zaten aklıma kurt düştü birde çok yoğunum. Şuan müsait değilim sonra arasanız olur mu dedim tamam dediler. Ne zaman arayalım 1 saat sonra olur dedim ve kapattım. Tabi 1 saat sonra arayan falan olmadı bende bu arada numaraya sakin kafayla bir baktım numaranın başında tek sıfır olacağına 2 tane sıfır var meğer yurt dışından taklit numara ile aramışlar yoğun olmasam belkide bende inancaktım. Verilmiş sadakam varmış da ucuz kurtardım.
Cok tesekkur ederim.
Gercekten ucuz yirtmissin hocam. Cunku bu islerin hee turlu yolunu buluyorlar. İnsanlari kandirmak icin herseyi planliyorlar.