Geçmiş olsun.
Öncelikle dolandırıcılar bu işlerin her türlü açığını iyi biliyorlar. Zamanında biz de dolandırıldık abimin 150 TL okul harçlığı gitmişti.
Başkasına yapmasın diye savcılığa verdik sonuç çözümsüz.

Bana kalırsa ilk yapmanız gereken telefon operatörünüzü değiştirmek olmalı. Çünkü operatörünüz bu tür dolandırıcıların ekmeğine bal sürüyor.