Başımıza gelmez dedim ama.. D*ol*andırld*k
48
●1.538
- 20-04-2020, 16:53:18Çokte teşekkür ederim hocam. Ne yazikki öyle ve çok üzgün. Bu duruma düşmek onu çok üzdü.zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2020, 17:00:05İyi dilekleriniz için sağolun hocam. İnşallah o paranın fazlası çıkar onlardan.chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2020, 17:02:47Hocam öyle bi ana denk geldiki. Hayatta en dikkat ettiğim şeylerden biridir siber **************. Fakat Talihsizlik silsilesi peşpeşe geliyor.Selim34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2020, 17:23:24Geçen gün bir numara annemi arıyor. ilk önce alacaklı sıfatlı insan arıyor bağırıp çağırıyor. sonra avukat sıfatlı ******** arıyor. ben avukatım oğlunun borcu var bugün son gün 4800TL + benim masraflarımı yatırmassanız yarın içeri alacağız felan. Akşam işten eve geldim. Kadının dizleri titremiş iç çeke çeke ağlıyor. Dedim ne oldu. Abin icralıkmış. içeri alacaklarmış. Dedim borcu ne (unuttum şuan ) bilmem ne borcu dedi annem. Dedim abime sordun mu -sordum. Var mı böyle bir borcu-yok. Avukat seni tehdit eder mi-etmez. Ne inanıp kendini heder ediyorsun be anne. Bunlar ***********. Tebliğ kağıdı göndermişler mi- göndermemişler. Resmi hiç bir işlem yokken zaten alamazlar borcu varsa da diyerek sakinleştirdim.
Alıntı
Hocam bu arada sizlere geçmiş olsun. - 20-04-2020, 17:28:06Teşekkür ederim hocam. Diyorum ya normalde asla eşim bana bilgi vermeden bişey yapmaz ama konuşma tarzları herşey profosyonel. O yüzden eşimede bişey diyemiyorum.TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2020, 17:33:04Bazen şu sosyal medyanın sadece kişiye özel hatla çalışabilecek bir versiyona geçmesini düşünmüyor değilim. Hatta belirli bir yaşın ( sizi ve ailenizi tenzih ediyorum) (kendi ailem başta olmak üzere) üstünde yasaklanması gerektiğini düşünüyorum. Ben bilgisayardan kalkıp wc ye gidiyorken salona bakıyorum anne-baba elinde telefon, televizyon açık bakan yok. İnstagramda sörf yapıyorlar. Oyun oynarken wi-fi kapatıyorum. oyun bitince içeriden bir ses ''oyun bittiyse wi-fi aç''ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birisi sizi arayıp yok borç var, yok kupon var, yok şunu kazandınız, yok bilmem ne oldu, yok oğlunuz teröre karıştı. Bu tür aramalar olursa telefonu kapatıp adı geçen yakınınızı arayıp konuşun teyit edin. Gerekirse eve gelmesini bekleyip yüzyüze görüşün.