Geçen gün bir numara annemi arıyor. ilk önce alacaklı sıfatlı insan arıyor bağırıp çağırıyor. sonra avukat sıfatlı ******** arıyor. ben avukatım oğlunun borcu var bugün son gün 4800TL + benim masraflarımı yatırmassanız yarın içeri alacağız felan. Akşam işten eve geldim. Kadının dizleri titremiş iç çeke çeke ağlıyor. Dedim ne oldu. Abin icralıkmış. içeri alacaklarmış. Dedim borcu ne (unuttum şuan ) bilmem ne borcu dedi annem. Dedim abime sordun mu -sordum. Var mı böyle bir borcu-yok. Avukat seni tehdit eder mi-etmez. Ne inanıp kendini heder ediyorsun be anne. Bunlar ***********. Tebliğ kağıdı göndermişler mi- göndermemişler. Resmi hiç bir işlem yokken zaten alamazlar borcu varsa da diyerek sakinleştirdim.
Alıntı
Ve sizde ailelerinize şunu söyleyin. Anne baba diliyle tembihleyin birisi sizi arayıp yok borç var, yok kupon var, yok şunu kazandınız, yok bilmem ne oldu, yok oğlunuz teröre karıştı. Bu tür aramalar olursa telefonu kapatıp adı geçen yakınınızı arayıp konuşun teyit edin. Gerekirse eve gelmesini bekleyip yüzyüze görüşün.


Hocam bu arada sizlere geçmiş olsun.