Geçen gün bir numara annemi arıyor. ilk önce alacaklı sıfatlı insan arıyor bağırıp çağırıyor. sonra avukat sıfatlı ******** arıyor. ben avukatım oğlunun borcu var bugün son gün 4800TL + benim masraflarımı yatırmassanız yarın içeri alacağız felan. Akşam işten eve geldim. Kadının dizleri titremiş iç çeke çeke ağlıyor. Dedim ne oldu. Abin icralıkmış. içeri alacaklarmış. Dedim borcu ne (unuttum şuan ) bilmem ne borcu dedi annem. Dedim abime sordun mu -sordum. Var mı böyle bir borcu-yok. Avukat seni tehdit eder mi-etmez. Ne inanıp kendini heder ediyorsun be anne. Bunlar ***********. Tebliğ kağıdı göndermişler mi- göndermemişler. Resmi hiç bir işlem yokken zaten alamazlar borcu varsa da diyerek sakinleştirdim.
Hocam bu arada sizlere geçmiş olsun.
Teşekkür ederim hocam. Diyorum ya normalde asla eşim bana bilgi vermeden bişey yapmaz ama konuşma tarzları herşey profosyonel. O yüzden eşimede bişey diyemiyorum.