• 19-04-2020, 21:19:50
    #1
    Önceki Ramazan geleneksel r10 iftar için buluşmuştuk çok güzel ortam olmuştu. Bu sene virüs nedeniyle çok zor gözüküyor. Virüsten sonra bu eksikliği giderip 2-3 günlük kamp yada tek gün piknik etkinliği yapılsa çok güzel olur.
  • 19-04-2020, 21:21:59
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    inşallah olur takipteyim
  • 19-04-2020, 21:23:45
    #3
    Kamp olursa gelmek isterim.
  • 19-04-2020, 21:23:48
    #4
    Kim bilir ne zaman
  • 19-04-2020, 21:24:02
    #5
    Piknik veya kampı bilmemde yine bir toplu yemek olursa güzel olabilir
  • 19-04-2020, 21:27:35
    #6
    Ankara'da olursa gelmek isterim
  • 19-04-2020, 22:48:16
    #7
    21.12.2021 belki.