Virüsten Sonra R10 Piknik Etkinliği - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Virüsten Sonra R10 Piknik Etkinliği
6
●
196
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Virüsten Sonra R10 Piknik Etkinliği
19-04-2020, 21:19:50
#1
NecatiGZL
Önceki Ramazan geleneksel r10 iftar için buluşmuştuk çok güzel ortam olmuştu. Bu sene virüs nedeniyle çok zor gözüküyor. Virüsten sonra bu eksikliği giderip 2-3 günlük kamp yada tek gün piknik etkinliği yapılsa çok güzel olur.
19-04-2020, 21:21:59
#2
mymzffr
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
inşallah olur takipteyim
19-04-2020, 21:23:45
#3
VohaaMedia
Kamp olursa gelmek isterim.
19-04-2020, 21:23:48
#4
Ogu2
Kim bilir ne zaman
19-04-2020, 21:24:02
#5
Saye
Piknik veya kampı bilmemde yine bir toplu yemek olursa güzel olabilir
19-04-2020, 21:27:35
#6
Enes65532
Ankara'da olursa gelmek isterim
19-04-2020, 22:48:16
#7
constantine38
21.12.2021 belki.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler