Önceki Ramazan geleneksel r10 iftar için buluşmuştuk çok güzel ortam olmuştu. Bu sene virüs nedeniyle çok zor gözüküyor. Virüsten sonra bu eksikliği giderip 2-3 günlük kamp yada tek gün piknik etkinliği yapılsa çok güzel olur.