• 18-04-2020, 21:49:54
    #28
    Kategori Moderatörü
    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz garip olacak ama bende 2 gündür her gece saat 22:00 civarında havada 5 tane peş peşe giden hareketli cisimler görüyorum yaşadığım yer Erzurum
    İha olabilir
  • 18-04-2020, 21:50:00
    #29
    hayır, yıldızlar hareket etmez... dürbünle baktık sadece ilerleyen bir beyaz ışık görünüyordu
    ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoban yıldızı olma ihtimali var mı ?
  • 18-04-2020, 21:50:05
    #30
    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz garip olacak ama bende 2 gündür her gece saat 22:00 civarında havada 5 tane peş peşe giden hareketli cisimler görüyorum yaşadığım yer Erzurum
    Bende 2 gün arka arkaya gördüm ama bende 5 adet değil 6 adetti ve aynı saatlerde aynı yerde gördüm.Farklı bir konumda değil.İkidir balkona cıkıyorum çayımı alıp.Apartmanlardan havaya bakacağım açık tek zaten.Orada gördüm.
  • 18-04-2020, 21:51:14
    #31
    Migrosta Drone 150₺ ( indirimde) muhtemelen drone gördünüz
  • 18-04-2020, 21:52:56
    #32
    2004 yılında bır goruntu cektık, halen duruyodur kasetlerın ıcınde. Ancak yayınlama ımkanı yok malaesef😔
  • 18-04-2020, 21:53:00
    #33
    hiç sanmıyorum inanılmaz yüksekten gidiyordu, yıldızın hareket eden halini düşünün. Dürbünle bakıldığında bile minicikti
    CavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Migrosta Drone 150₺ ( indirimde) muhtemelen drone gördünüz




    neden yayınlayamıyorsunuz?
    egepen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2004 yılında bır goruntu cektık, halen duruyodur kasetlerın ıcınde. Ancak yayınlama ımkanı yok malaesef😔
  • 18-04-2020, 21:53:42
    #34
    Hocam video nerde
  • 18-04-2020, 21:53:59
    #35
    Bende şöyle bir video bırakayım

    https://www.youtube.com/watch?v=DPAbI60dMgs
  • 18-04-2020, 21:55:40
    #36
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç sanmıyorum inanılmaz yüksekten gidiyordu, yıldızın hareket eden halini düşünün. Dürbünle bakıldığında bile minicikti




    neden yayınlayamıyorsunuz?
    Aynen öyle drone o kadar yükseğe çıkamaz. Bu kadar saçma bir olay için insanlar ile dalga geçerdim normalde ben.

    Ama gerçekten bende gördüm ve ağzım açık izledim. 1 tane olsa uçak derim, iha derim, hadi gel drone deyim.

    5-6 tane arka arkaya aynı hızda, aynı açıda ilerledi. Hepsi yine aynı noktada kayboldu birden ışığı söndü.

    Meteor olabilir dedim fos çıktı, yıldız yer değiştirmiş olabilir dedim oda fos çıktı. Yıldız kayması ( metor) bu şekilde olmuyor zaten.Şaşırdım kaldım.