hiç sanmıyorum

inanılmaz yüksekten gidiyordu, yıldızın hareket eden halini düşünün. Dürbünle bakıldığında bile minicikti
neden yayınlayamıyorsunuz?
Aynen öyle drone o kadar yükseğe çıkamaz. Bu kadar saçma bir olay için insanlar ile dalga geçerdim normalde ben.
Ama gerçekten bende gördüm ve ağzım açık izledim. 1 tane olsa uçak derim, iha derim, hadi gel drone deyim.
5-6 tane arka arkaya aynı hızda, aynı açıda ilerledi. Hepsi yine aynı noktada kayboldu birden ışığı söndü.
Meteor olabilir dedim fos çıktı, yıldız yer değiştirmiş olabilir dedim oda fos çıktı. Yıldız kayması ( metor) bu şekilde olmuyor zaten.Şaşırdım kaldım.