• 18-04-2020, 15:33:57
    #1
    Selam arkadaşlar birçok kişi sonucu söylersiniz demişti o yüzden konu açmak istedim direk konu linki https://www.r10.net/off-topic/229708...-cikar-mi.html ilk başta araç sahibi kaza yapmadı diye karşılamayacaklarını söylediler sonra dilekçe yazıp dava edeceğimizi söyleyince (sözleşmede yok öyle bir yazı) aracın kasko degerini verdiler 110k 108 dediler itiraz ede ede 110 yaptık.
  • 18-04-2020, 15:39:00
    #2
    Büyük geçmiş olsun.
  • 18-04-2020, 15:40:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam.
  • 18-04-2020, 15:41:22
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geçmiş olsun hocam dikkatli olun
  • 18-04-2020, 15:45:22
    #5
    Allah razı olsun hocam sagolun
  • 18-04-2020, 15:52:23
    #6
    110k ya aynı arabadan ala biliyorsan iyi zarar yok sayılır
  • 18-04-2020, 15:55:42
    #7
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    110k ya aynı arabadan ala biliyorsan iyi zarar yok sayılır
    120 aralıgında ama hic yoktan iyidir
  • 18-04-2020, 16:14:45
    #8
    geçmiş olsun
  • 18-04-2020, 16:16:49
    #9
    Geçmiş olsun