Selam arkadaşlar birçok kişi sonucu söylersiniz demişti o yüzden konu açmak istedim direk konu linki https://www.r10.net/off-topic/229708...-cikar-mi.html ilk başta araç sahibi kaza yapmadı diye karşılamayacaklarını söylediler sonra dilekçe yazıp dava edeceğimizi söyleyince (sözleşmede yok öyle bir yazı) aracın kasko degerini verdiler 110k 108 dediler itiraz ede ede 110 yaptık.