• 16-04-2020, 00:58:21
    #1
  • 16-04-2020, 00:59:26
    #2
    Acaba corona aşısını biz bulsak bu durum değişir mi ki?
  • 16-04-2020, 01:00:04
    #3
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
  • 16-04-2020, 01:00:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hayret nasıl olur ? Berat reis ekonomimiz diğer ülkelere göre daha iyi gidiyor demişti.
  • 16-04-2020, 01:00:19
    #5
    ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba corona aşısını biz bulsak bu durum değişir mi ki?
    Eğer ekonomik açıdan kullanırsa değişir tabikide fakat taraftarı deilm
  • 16-04-2020, 01:00:37
    #6
    Anlamıyorum bu ülkeyi corona Amerika'yı bile vursa Amerika batsa iflas etse, bu işten yine Türk Lirası zararlı çıkıyor.
  • 16-04-2020, 01:00:53
    #7
    Daha da yükselecek maalesef. Umarım IMF ile bi anlaşma ya da FED ile swap yapılabilir. Ülkeye dolar girmezse böyle yükselmeye devam edecek.
  • 16-04-2020, 01:00:54
    #8
    üretim ve ihracat yapmayan, Ülke nufusunun %95'nin bilinçsiz tüketici olduğu bir ülkede başka birşey olması beklenemez zaten hocam. Bu sonucu yaşamak için herşeyi yapıyoruz, sonra bu sonuçla karşılaşınca da vay efendim niye böyle diye üzülüyoruz.
  • 16-04-2020, 01:01:35
    #9
    SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-4TL Olduğu zamanlarada razıydık be hocam :/