üretim ve ihracat yapmayan, Ülke nufusunun %95'nin bilinçsiz tüketici olduğu bir ülkede başka birşey olması beklenemez zaten hocam. Bu sonucu yaşamak için herşeyi yapıyoruz, sonra bu sonuçla karşılaşınca da vay efendim niye böyle diye üzülüyoruz.