• 16-04-2020, 01:03:19
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Türizm bitti, ihracaat yok tabiki yukselir.
  • 16-04-2020, 01:03:39
    #11
    ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba corona aşısını biz bulsak bu durum değişir mi ki?
    Bence biz bulsakta bir işe yaramaz neden çünkü bu dünya çapında bir hastalık olduğu için muhtemelen aşının pantenti yapılmadan tüm ülkelere aşı ile ilgili bilgileri ücretisiz verilmesi istenir.Bu sayede ülkeler hızlı ve ucuz şekilde aşıyı üretip halkarına dağıtabilir.Tabiki uzmanların düşünceleri farklı olabilir ben şahsi fikrimi söyledim .
  • 16-04-2020, 01:04:34
    #12
    üzülüyorum
  • 16-04-2020, 01:05:50
    #13
    Amerika bizi kıskınıyor yiyenim
  • 16-04-2020, 01:06:44
    #14
    Üretip ihracat yapmamız lazım aksi halde gelişmemiz mümkün değil. Çok radikal adımlar atılmalı uzun vadede
  • 16-04-2020, 01:13:30
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayret nasıl olur ? Berat reis ekonomimiz diğer ülkelere göre daha iyi gidiyor demişti.
    bakın burası çok önemli, burası önemli, bakın son derece önemli, aşırı önemli bir nokta, bakınız önemlidir, burası çok önemli demiş miydim? derken acaba günümüzden mi bahsediyordu!!!