ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acaba corona aşısını biz bulsak bu durum değişir mi ki?
Bence biz bulsakta bir işe yaramaz neden çünkü bu dünya çapında bir hastalık olduğu için muhtemelen aşının pantenti yapılmadan tüm ülkelere aşı ile ilgili bilgileri ücretisiz verilmesi istenir.Bu sayede ülkeler hızlı ve ucuz şekilde aşıyı üretip halkarına dağıtabilir.Tabiki uzmanların düşünceleri farklı olabilir ben şahsi fikrimi söyledim .