• 14-04-2020, 21:16:00
    #1
    Arkadaşlar herkese iyi forumlar S.a

    Aklımda bir iki soru var normalde ben bu mayısta askere gidecetim ama uzatıldı

    ben 5 ay gidecektim normal askerlik ama şu an düşünüyorum da bedelli yapmak istiyorum kredi vs çekerek

    sorum şu:

    şubeler açık mı askerlik şubeleri

    açık ise gidince normal askerliği bedelliye çevirebilir miyim ?

    bir de arakdaşm zaten askerde 1 ay geçtikten sonra soruyorlar size bedelli ister misinz dziye dedi

    bu ne kadar doğru

    bilgi sahibi arkadaşlar cevap verirse çok mutlu olurum .

    https://www.r10.net/off-topic/228490...i-yapilir.html
  • 14-04-2020, 21:19:26
    #2
    Google 1. Sayfa Garantili
    Şöyle bir haber okumuştum;

    https://www.milliyet.com.tr/gundem/b...cek-mi-6186458
  • 14-04-2020, 21:19:54
    #3
    Kredi çekeceksen bedelli yapma derim. Şuan askerdeyim zaten virüsden dolayı eğitim vs bişey yok. 6 ay su gibi akıp geçer. İlla bedelli yapmak istiyosan Askeri şubeler açık. Normal askerliği bedelli ye çevirebilirsin.
  • 15-04-2020, 15:16:40
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi çekeceksen bedelli yapma derim. Şuan askerdeyim zaten virüsden dolayı eğitim vs bişey yok. 6 ay su gibi akıp geçer. İlla bedelli yapmak istiyosan Askeri şubeler açık. Normal askerliği bedelli ye çevirebilirsin.
    hocam kredi çekerek yapacağım 6 ay uzun bir süre şu kriz vs olmasa o parayı 9 ayda çıkarabilirim diye hesaplıyorum o yüzden böyle bir yola girdim