Arkadaşlar herkese iyi forumlar S.a
Aklımda bir iki soru var normalde ben bu mayısta askere gidecetim ama uzatıldı
ben 5 ay gidecektim normal askerlik ama şu an düşünüyorum da bedelli yapmak istiyorum kredi vs çekerek
sorum şu:
şubeler açık mı askerlik şubeleri
açık ise gidince normal askerliği bedelliye çevirebilir miyim ?
bir de arakdaşm zaten askerde 1 ay geçtikten sonra soruyorlar size bedelli ister misinz dziye dedi
bu ne kadar doğru
bilgi sahibi arkadaşlar cevap verirse çok mutlu olurum .
https://www.r10.net/off-topic/228490...i-yapilir.html
Bedelli Askerlik ile ilgili bir sorum var
3
●148
- 14-04-2020, 21:16:00
- 14-04-2020, 21:19:26
- 15-04-2020, 15:16:40hocam kredi çekerek yapacağım 6 ay uzun bir süre şu kriz vs olmasa o parayı 9 ayda çıkarabilirim diye hesaplıyorum o yüzden böyle bir yola girdimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
