Arkadaşlar herkese iyi forumlar S.a
Aklımda bir iki soru var normalde ben bu mayısta askere gidecetim ama uzatıldı
ben 5 ay gidecektim normal askerlik ama şu an düşünüyorum da bedelli yapmak istiyorum kredi vs çekerek
sorum şu:
şubeler açık mı askerlik şubeleri
açık ise gidince normal askerliği bedelliye çevirebilir miyim ?
bir de arakdaşm zaten askerde 1 ay geçtikten sonra soruyorlar size bedelli ister misinz dziye dedi
bu ne kadar doğru
bilgi sahibi arkadaşlar cevap verirse çok mutlu olurum .
https://www.r10.net/off-topic/228490...i-yapilir.html