Arkadaşlar herkese iyi forumlar S.a

Aklımda bir iki soru var normalde ben bu mayısta askere gidecetim ama uzatıldı

ben 5 ay gidecektim normal askerlik ama şu an düşünüyorum da bedelli yapmak istiyorum kredi vs çekerek

sorum şu:

şubeler açık mı askerlik şubeleri

açık ise gidince normal askerliği bedelliye çevirebilir miyim ?

bir de arakdaşm zaten askerde 1 ay geçtikten sonra soruyorlar size bedelli ister misinz dziye dedi

bu ne kadar doğru

bilgi sahibi arkadaşlar cevap verirse çok mutlu olurum .

https://www.r10.net/off-topic/228490...i-yapilir.html