• 14-04-2020, 13:55:22
    #1
    Böyle konuların anasayfada çıkmasını istemiyorum, biz paralı üyelik alıyoruz, konularımızı üste taşımak için, ama böyle konular yüzünden anlamı kalmıyor, Hemen kayboluyor.
  • 14-04-2020, 13:57:03
    #2
  • 14-04-2020, 13:57:09
    #3
    Konu başlığını gördüm, Dedim ne alaka ikisi.
  • 14-04-2020, 14:00:07
    #4
    tRn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu biliyorum demek istediğim genel herkez Anasayfada sadece ticaret konularını görse,

    Zaten korona nedeniyle işler kesat
    Ne bileyim ticareti canlandırma adına böyle şeyler yapilabilir
  • 14-04-2020, 14:01:45
    #5
    Burası bir forum, geyik muhabbetleri için bile bir bölüm var doğru; ama son zamanlarda bayağı bir abartıldı bu. Aklına ne gelirse yazan kişilerle ve, zaman kaybı dediğimiz çok fazla konu ile karşılaşır olduk. Kötü bir durum. Ayrıca siyasi konuları da ısrarla açan arkadaşlar var. Bilmiyorum moderatörler görmüyor mu ama bir şeyler yapılmalı ...