Burası bir forum, geyik muhabbetleri için bile bir bölüm var doğru; ama son zamanlarda bayağı bir abartıldı bu. Aklına ne gelirse yazan kişilerle ve, zaman kaybı dediğimiz çok fazla konu ile karşılaşır olduk. Kötü bir durum. Ayrıca siyasi konuları da ısrarla açan arkadaşlar var. Bilmiyorum moderatörler görmüyor mu ama bir şeyler yapılmalı ...