Arkadaşlar herkese merhabalar. Az önce kredimin onaylandığını gördüm. Ancak ilk başta 10K onaylanmış gibi görünüyor. Kullan deyince 3K ya düşüyor. Buna benzer durumu sanki dün yaşayan arkadaşlarımız olmuştu diye hatırlıyorum. Bir süre bekleyince falan düzeliyor mu ? Teşekkürler.
Ben öğrenciyim sigortam da yok başvurdum, sizce çıkar mı bana da?
Dün bir anket vardı hocam neredeyse başvuranların tamamına çıkacak gibi anladım ben. Özellikle geliri düşük olanlara çıkma şansı daha yüksek. En geç birkaç gün içinde size de bilgi gelecektir diye düşünüyorum.
o parayı almayın arayın 10k verip 3k onaylamak nedir 10k veriyorsanız alayım aksi halde cimere yazacagım diyin ve geri iptal isteyin bende başvurdum şayet bu durum olacaksa hiç gerek yok insanlarla dalga geciyorlar resmen.
Arkadaşlar herkese merhabalar. Az önce kredimin onaylandığını gördüm. Ancak ilk başta 10K onaylanmış gibi görünüyor. Kullan deyince 3K ya düşüyor. Buna benzer durumu sanki dün yaşayan arkadaşlarımız olmuştu diye hatırlıyorum. Bir süre bekleyince falan düzeliyor mu ? Teşekkürler.
Hocam 10.000 TL başvuru yapmışsınız banka 3.000 TL onaylamış, beklemenize gerek yok 3.000 TL yi direk kullanabilirsiniz, hayırlı olsun
Şöyle birşey de var normalde 20K Başvurursanız banka size 10K verebiliriz der sanırım buda öyle bir şey. 10 BİN TL'ye kadar veriyorlar. 10 bin istediniz diye 10 bin vermeyebilirler hocam ama çok yanlış lanse edildi orası ayrı tabi