Arkadaşlar herkese merhabalar. Az önce kredimin onaylandığını gördüm. Ancak ilk başta 10K onaylanmış gibi görünüyor. Kullan deyince 3K ya düşüyor. Buna benzer durumu sanki dün yaşayan arkadaşlarımız olmuştu diye hatırlıyorum. Bir süre bekleyince falan düzeliyor mu ? Teşekkürler.
Hocam 10.000 TL başvuru yapmışsınız banka 3.000 TL onaylamış, beklemenize gerek yok 3.000 TL yi direk kullanabilirsiniz, hayırlı olsun