Eyupoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ama harbiden o gözü açacağım ne var görmek istiyorum dersen o okyanusta sular biraz fazla derin, uçurumlar fazla yüksek
Dalıp çıkmak içinde özel ekipmanlar gerekiyor işte o noktada durumlar hem hassas hem de tehlikeli : ))) Bana sorarsan sen eski sistem helalinden yoluna devam et derim..
CİDDİYİM