• 11-04-2020, 23:58:33
    #19
    ATKNU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 ay oldu alalı. Kesinlikle çok ama çok memnunum

    Her şey bir yana, sadece kameradaki gece modu için dahi hakediyor...

    Bunun haricinde genel olarak kamera performansı ve geniş açı çok iyi.
    Ses iyi. Batarya performansı da güzel ancak ilk başlarda 2 gün rahat gidiyor olmasına rağmen işiniz internetle ise ya da telefon işinizden dolayı telefon sürekli elinizde olmak zorundaysa, bu süre 1 güne düşüyor. Batarya ömrü de 2 ay gibi bir sürede 99 oldu benim. Ama hiç elimden düşmüyor, baya aktif kullanmak zorundayım Ekran çözünürlüğü vs. diyorlar ama Pro'ya bence değmez. Teknoloji sitelerinin incelemerine de gözatabilirsiniz. Aradaki ekran çözünürlüğü farkı öyle herkesin farkedebileceği, bariz belli olacak seviyede bir fark değil(miş).
    Tabi ki buradaki yorumlarınız da benim için önemli en azından cihazı bire bir kullanan arkadaşlardan daha sağlıklı bilgiler alıyorum. Zaten pro ya bi ekran için çok para vermeye gerek yok. Ekran hariç İşlemci ve diğer özellikleri hemen hemen aynı zaten.



    LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende kullanıyorum açıkcası güzel bir eksik göremedim ip6 dan geçtim ben memunum
    Teşekkür ederim hocam yorumun için.
  • 12-04-2020, 00:04:24
    #20
    PREMIUM SEO
    Almak istersen 64 gblık İstanbulbilisimde baya indirimde hocam.
  • 12-04-2020, 00:06:51
    #21
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almak istersen 64 gblık İstanbulbilisimde baya indirimde hocam.
    Yok o firmadan alış veriş yapmıyorum. Teşekkür ederim.
  • 12-04-2020, 00:08:07
    #22
    PREMIUM SEO
    netozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok o firmadan alış veriş yapmıyorum. Teşekkür ederim.
    Neden hocam ben düşünüyordum ama ne gibi sorun oldu?
  • 12-04-2020, 00:14:52
    #23
    netozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ki buradaki yorumlarınız da benim için önemli en azından cihazı bire bir kullanan arkadaşlardan daha sağlıklı bilgiler alıyorum. Zaten pro ya bi ekran için çok para vermeye gerek yok. Ekran hariç İşlemci ve diğer özellikleri hemen hemen aynı zaten.
    İşinize yararsa ne mutlu Şimdiden hayırlı olsun.
    Hepsiburada'yı öneririm bu arada. iPhone'larda şimdiye kadar kendilerinden daha uygun fiyat veren bir yer görmedim. Resmi site dahil
  • 12-04-2020, 00:16:16
    #24
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden hocam ben düşünüyordum ama ne gibi sorun oldu?
    şuan ki siparişleri falan göndermiyorlarmış hocam nette okuduğuma göre ama ben 2018 de alışveriş yaptım ancak şuan bende yapmam alışveriş çok fazla olumsuz yorum var



    ATKNU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşinize yararsa ne mutlu Şimdiden hayırlı olsun.
    Hepsiburada'yı öneririm bu arada. iPhone'larda şimdiye kadar kendilerinden daha uygun fiyat veren bir yer görmedim. Resmi site dahil
    amazonun tr sitesi daha mantıklı en azından 30 gün iade süresi var bir problem olduğunda direk sıkıntısız iade alıyorlar çok fazla kez ürün iade etmek zorunda kaldım problem oldu veya beğenmediğim bir sıkıntı olmadı hepsiburadadansa artık alışveriş yaparken 50 tl fazla verip amazondan alırım diyorum.
  • 12-04-2020, 00:20:28
    #25
    Ben yeni aldım hocam, şarj şuan için 3 gün gidiyor (oyun oynamıyorum) yoğun kullandığım zamanlarda(borsayı canlı takip ettiğim zaman) 2 gün gidiyor. Ekran ve kamera kalitesinden çok memnunum, uygulama geçiş ve hızları çok iyi. Cihaz XR ile aynı ağırlık ve ekran boyutlarına sahip. Apple ın sitesinden XS ile karşılaştırmanızı tavsiye ederim. Ben karşılaştırıp öyle aldım.
  • 12-04-2020, 00:34:22
    #26
    LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amazonun tr sitesi daha mantıklı en azından 30 gün iade süresi var bir problem olduğunda direk sıkıntısız iade alıyorlar çok fazla kez ürün iade etmek zorunda kaldım problem oldu veya beğenmediğim bir sıkıntı olmadı hepsiburadadansa artık alışveriş yaparken 50 tl fazla verip amazondan alırım diyorum.
    Doğrudur hocam.
    Amazon TR ile ilgili bir alışveriş deneyimim olmadı.
    3 serisinden bu yana iPhone kullanıyorum. Fiyat anlamında gözlemlediğimde şimdiye kadar hep en uygun fiyat Hepsiburada'da idi o sebeple oradan alıyorum ben Halen öyle görüyorum (iPhone 11 biraz daha düşmüş bu arada).