2 ay oldu alalı. Kesinlikle çok ama çok memnunum
Her şey bir yana, sadece kameradaki gece modu için dahi hakediyor...
Bunun haricinde genel olarak kamera performansı ve geniş açı çok iyi.
Ses iyi. Batarya performansı da güzel ancak ilk başlarda 2 gün rahat gidiyor olmasına rağmen işiniz internetle ise ya da telefon işinizden dolayı telefon sürekli elinizde olmak zorundaysa, bu süre 1 güne düşüyor. Batarya ömrü de 2 ay gibi bir sürede 99 oldu benim. Ama hiç elimden düşmüyor, baya aktif kullanmak zorundayım

Ekran çözünürlüğü vs. diyorlar ama Pro'ya bence değmez. Teknoloji sitelerinin incelemerine de gözatabilirsiniz. Aradaki ekran çözünürlüğü farkı öyle herkesin farkedebileceği, bariz belli olacak seviyede bir fark değil(miş).
Tabi ki buradaki yorumlarınız da benim için önemli en azından cihazı bire bir kullanan arkadaşlardan daha sağlıklı bilgiler alıyorum. Zaten pro ya bi ekran için çok para vermeye gerek yok. Ekran hariç İşlemci ve diğer özellikleri hemen hemen aynı zaten.
bende kullanıyorum açıkcası güzel bir eksik göremedim ip6 dan geçtim ben memunum
Teşekkür ederim hocam yorumun için.