Ben yeni aldım hocam, şarj şuan için 3 gün gidiyor (oyun oynamıyorum) yoğun kullandığım zamanlarda(borsayı canlı takip ettiğim zaman) 2 gün gidiyor. Ekran ve kamera kalitesinden çok memnunum, uygulama geçiş ve hızları çok iyi. Cihaz XR ile aynı ağırlık ve ekran boyutlarına sahip. Apple ın sitesinden XS ile karşılaştırmanızı tavsiye ederim. Ben karşılaştırıp öyle aldım.