• 10-04-2020, 14:48:13
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Nerden başlayayım bilmiyorum. Benim başıma gelen pişmiş tavuğun başına gelmiyordur.
    Yaklaşık 10 12 gün önce %100 engelli ve şizofreni kayınpederim ve ileri derece KOAH hastası ve raporlu kaynanama yardımcı olsun diye eşimi Tekirdağ da bıraktım. Zaten iki çocuğum da özel mama ile raporlu beslenmekte. Bir de eşimin kısmi sağlık problemleri var. Elimde neredeyse 6 7 rapor var.
    Devletimiz sağolsun, askerlik ölüm gibi nedenleri düşünmüş lakin eş dolayısı ile iki ayrı şehirde kalanları düşünmek bürokrasinin aklına gelmemiş.!
    E- devlet üzerinden durumu anlatan ve belgelerle başvuru yaptım Red yedim..
    Belgelerin çıktısını alıp 6 7 raporla kaymakamlığa başvurdum. Biz bişey yapamayız diyorlar.
    Dedim kaymakama çıkmak istiyorum. Yazı işleri bi azarlamadığı kaldı. En son isyan ettim kaymakamlıkta...
    Benim raporlu bebeklerime rapor ile aldıgım ve ayda sadece 1 kere alabildiğim mamalar bu durumu önceden bilmediğimiz için eşim haftalık almıştı yanına. Yani bu mamaları ulaştırmam lazım.
    Yetkililere özellikle bu durumu belirttim bir şey yapamayız diyorlar.
    Bu işe bir çözüm yok mu arkadaşlar. Çocukların raporları dahil 6 7 rapor var. Ve benim iki haftada bir muhakkak gidip ihtiyaçlarını görmem gidermem gerekiyor.
    Bu yasak ne zaman bitecek? Ailem tekirdag da kaldı..
  • 10-04-2020, 14:51:02
    #2
    İlla televizyona çıkıcaksın, salaklıklarını yüzüne vurucaksın öyle hallolur hocam
  • 10-04-2020, 14:51:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Geçici bir çözüm olarak kargo ile iletebilirsiniz hocam mamaları en azından kısmende olsa ihtiyaç görülür. Onun dışında cimer'e yaz bir istersen durumu belirt belki bir dönüş alabilirsin kısa vade de şuan covid19 olduğu için kaymakam ile görüşmen zor normal zamanda bile ulaşılamaz oluyor genelde bu tarz insanlar
  • 10-04-2020, 15:03:05
    #4
    Bi hâl çaresi bulunur inşallah dostum.
  • 10-04-2020, 15:12:05
    #5
    Şuan hangi şehirdesin hocam?
  • 10-04-2020, 15:12:53
    #6
    tahsin yok mu tekirdağa giden köy dağ bayır yolları?
  • 10-04-2020, 15:15:59
    #7
    Tekirdağ da olan arkadaşlar belki yardımcı olurlar..
    Allah yardım etsin
  • 10-04-2020, 15:21:46
    #8
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    LyNo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlla televizyona çıkıcaksın, salaklıklarını yüzüne vurucaksın öyle hallolur hocam
    Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçici bir çözüm olarak kargo ile iletebilirsiniz hocam mamaları en azından kısmende olsa ihtiyaç görülür. Onun dışında cimer'e yaz bir istersen durumu belirt belki bir dönüş alabilirsin kısa vade de şuan covid19 olduğu için kaymakam ile görüşmen zor normal zamanda bile ulaşılamaz oluyor genelde bu tarz insanlar
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi hâl çaresi bulunur inşallah dostum.
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan hangi şehirdesin hocam?
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tahsin yok mu tekirdağa giden köy dağ bayır yolları?
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekirdağ da olan arkadaşlar belki yardımcı olurlar..
    Allah yardım etsin
    Şuan İstanbul küçükçekmece deyim. Köy 120 km gidiş sadece.. Kargo ne zaman ulaşır Allah kerim.
    Bi tandıgı olan varsa içişleri bakanlığında çok iyi olur. En azından yasak uzun sürecekse ailemi alayım İstanbula
  • 10-04-2020, 15:30:25
    #9
    Raporlu işlemler için eczaneler yardımcı oluyor hocam, sistem vermese bile mamaları borç olarak verip 3 hafta sonra okutabilir tanıdık veya halden anlayan bir eczacı varsa. Kolaylıklar dilerim.