Başınız sağolsun, bizde 2 ay önce kaybettik. Özellikle sürekli vakit geçirdiğiniz torunuysanız zor malesef.
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşallah.
Zamanları dua ederek geçirmeye çalışın Allah geride kalanlara sabır versin inşallah.
Ne zormuş bir sevdiğini kaybetmek
20
●406