Başınız sağolsun, bizde 2 ay önce kaybettik. Özellikle sürekli vakit geçirdiğiniz torunuysanız zor malesef.
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşallah.
Zamanları dua ederek geçirmeye çalışın Allah geride kalanlara sabır versin inşallah.