• 07-04-2020, 17:46:56
    #19
    Geçmiş olsun. Yaşadığınız olay kötü olsada mlsf bunu yapmak zorundalar
  • 08-04-2020, 14:50:02
    #20
    Geçmiş olsun, insan hastaneye gitmeye korkuyor.
  • 08-04-2020, 15:02:11
    #21
    Geçmiş olsun da hocam yaptığınız yanlış ve tamamen cehalet. " acile iğne yaptırmaya gittik " diyerek gitmişsin hastaneye. Normal gripken kendini de eşini de riske sokmuşsun. İş şiddetlenirse, özellikle nefes darlığı yaşarsanız, hastaneye gidin.
  • 08-04-2020, 18:46:10
    #22
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun da hocam yaptığınız yanlış ve tamamen cehalet. " acile iğne yaptırmaya gittik " diyerek gitmişsin hastaneye. Normal gripken kendini de eşini de riske sokmuşsun. İş şiddetlenirse, özellikle nefes darlığı yaşarsanız, hastaneye gidin.
    Selam hocam.

    Zaten bizde acile bir şeyimiz var mı diye gittik. Sonuçta o kadar kötü bir hastalığımız veya bir şeyimiz yoktur. Aniden başladı ve hastanenin yolunu tuttuk zaten.
  • 08-04-2020, 19:31:57
    #23
    184 diye bir hat var. Arayın. Git derse gidin gitme derse gitmeyin.
    Hastaneye giderken de dönemeyebileceğinizi bilerek gidin.

    Hastaneye gitmeyin diye bir tavsiye vermeniz de büyük hata. Hastalanınca hastaneye gidilir. Ama iğne yaptıralım ayaktan baktıralım diye gidilmez. Ateş ve öksürük varsa gidin. Erken dönem ilaç başlayabiliyorlar yakalarlarsa. İlaca geç başlayan bazı insanlar çok ağır geçirebilir.
    Böyle virüsten korkup cidden hasta olup ya da ciddi rahatsızlık geçirip gitmeyen insanların başına virüsten büyük belalar gelebilir.

    Karantinada beraber tutulduğunuz insanlar içinde hasta olanlar olabilir. Ve virüsü hastahanede kapmış olabilirsiniz. Tekrar benzer sorunlar yaşarsanız hastaneye gitmekten çekinmeyin. Kedinize uzun süre yetecek mama ve suyu evde bırakmayı da unutmayın. Evinize girip çıkabilecek birilerine anahtar da bırakın. Bunun şakası yok.
  • 09-04-2020, 02:38:30
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun
  • 09-04-2020, 02:49:42
    #25
    Geçmiş olsun ve HASTANEYE GİTMEYİN MÜMKÜNSE... YAKINLARIM PATIR PATIR ÖLÜYOR. GİTMEYİN.

    Edit: Yukarıda ki bir arkadaş hastaneye gitmeyin diye öneri verilmez gibi bir cümle sarf etmiş. GİTMEYİN. GİTMEYİN GİTMEYİN... SEN ÇOK KORKUMUYORSAN GİT DOSTUM AMA HERKESİ YANLIŞ YÖNLENDİRME. HASTANEYE GİDEN YAKIN DOSTLARIMIN BÜYÜKLERİ ÖLDÜ VE BİR ÇOĞU ÖLMEYİ BEKLİYOR. YANLIŞ YÖNLENDİRMEYİN HERKESİ....

    YANLIŞ YÖNLENDİRMEYİN'!!!!!!!!!!!!!!! ÇOK KIZIYORUM ARTIK BU KONULARA AĞZI OLAN KONUŞUYOR. KONUŞMAYIN. ÜLKE NE HALDE...
  • 09-04-2020, 13:02:52
    #26
    Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun ve HASTANEYE GİTMEYİN MÜMKÜNSE... YAKINLARIM PATIR PATIR ÖLÜYOR. GİTMEYİN.

    Edit: Yukarıda ki bir arkadaş hastaneye gitmeyin diye öneri verilmez gibi bir cümle sarf etmiş. GİTMEYİN. GİTMEYİN GİTMEYİN... SEN ÇOK KORKUMUYORSAN GİT DOSTUM AMA HERKESİ YANLIŞ YÖNLENDİRME. HASTANEYE GİDEN YAKIN DOSTLARIMIN BÜYÜKLERİ ÖLDÜ VE BİR ÇOĞU ÖLMEYİ BEKLİYOR. YANLIŞ YÖNLENDİRMEYİN HERKESİ....

    YANLIŞ YÖNLENDİRMEYİN'!!!!!!!!!!!!!!! ÇOK KIZIYORUM ARTIK BU KONULARA AĞZI OLAN KONUŞUYOR. KONUŞMAYIN. ÜLKE NE HALDE...
    Doktor musun sen?
    Ağzı olup konuşan sensin.
    Bir adamı hastaneye gidip gitmeyeceğine doktor karar verir.
    Sıkıntısı olan Aile Hekimini arar. 184 ü arar. Doktor hatları var onları arar.
    Durumunu anlatır, doktor git derse gider gitme derse gitmez.
    Git derse neler yapması gerektiğini anlatır doktor.

    Adam kalp krizi geçirecek ve sizin gibi çok bilmişler yüzünden hastaneye gitmeyip evinde ölecek.
    Saçma sapan örnekler vermeyin.
    Başım ağrıyor diye, kolum ağrıyor diye, belim ağrıyor diye hastaneye gidilmez.
    Ama gerçekten ağır sıkıntıları olanlar da virüsten korkup gitmezlerse oturdukları yerde ölebilirler.
    Geçen ay kalp krizinden acile başvuranların sayısı yarı yarıya düşmüş.
    İnsanlar kalp krizi geçirmeyi bıraktılar mı virüs geldi diye? Hayır hastaneye gitmeye korkuyorlar.
    Apandisti patlayan adamın mı ölme ihtimali yüksektir virüs kapanın mı?
    Kalp krizi geçirenin mi ölme ihtimali yüksektir virüs kapanın mı?

    Senin yakınların cahilse, hastaneden döndükten sonra ev içinde aile büyükleri ile araya mesafe koymayı bilmiyorsa, karantina uygulamayı bilmiyorlarsa millete hastaneye gitmeyin demeyin.
    Hastaneye gidiyorsanız aile büyükleri ile 14 gün görüşmeyin.
    Ben hastaneye gitmedim ama dışaroı çıkıp çalıştığım için annemle anneannemi ayrı eve kapattıp, kapının önünde bile konuşmuyorum. Alışveriş yapıp yıkayıp dezenfekte edip kapısına koyuyorum.
    Yani mesele hastaneye gitmek gitmemek değil. mesele cehalet.
    Mesele hastaneye giderken normal zamanlarda gibi poliklinikten görünüp eve dönecek sanmak.
    Mesele hastaneye gidip gelip evde aile büyüklerinin yanında durmak.

    Bir sağlık sıkıntısı olduğunda. 184'ü arayın. Aile Hekiminizi arayın.
    Bir doktorla konuşun. Eğer doktor hastaneye git derse gidin. Gitme derse gitmeyin.
    Böyle hastaneye gitmeyin diyenleri değil, doktorları dinleyin yeter.