Geçmiş olsun ve HASTANEYE GİTMEYİN MÜMKÜNSE... YAKINLARIM PATIR PATIR ÖLÜYOR. GİTMEYİN.
Edit: Yukarıda ki bir arkadaş hastaneye gitmeyin diye öneri verilmez gibi bir cümle sarf etmiş. GİTMEYİN. GİTMEYİN GİTMEYİN... SEN ÇOK KORKUMUYORSAN GİT DOSTUM AMA HERKESİ YANLIŞ YÖNLENDİRME. HASTANEYE GİDEN YAKIN DOSTLARIMIN BÜYÜKLERİ ÖLDÜ VE BİR ÇOĞU ÖLMEYİ BEKLİYOR. YANLIŞ YÖNLENDİRMEYİN HERKESİ....
YANLIŞ YÖNLENDİRMEYİN'!!!!!!!!!!!!!!! ÇOK KIZIYORUM ARTIK BU KONULARA AĞZI OLAN KONUŞUYOR. KONUŞMAYIN. ÜLKE NE HALDE...
Doktor musun sen?
Ağzı olup konuşan sensin.
Bir adamı hastaneye gidip gitmeyeceğine doktor karar verir.
Sıkıntısı olan Aile Hekimini arar. 184 ü arar. Doktor hatları var onları arar.
Durumunu anlatır, doktor git derse gider gitme derse gitmez.
Git derse neler yapması gerektiğini anlatır doktor.
Adam kalp krizi geçirecek ve sizin gibi çok bilmişler yüzünden hastaneye gitmeyip evinde ölecek.
Saçma sapan örnekler vermeyin.
Başım ağrıyor diye, kolum ağrıyor diye, belim ağrıyor diye hastaneye gidilmez.
Ama gerçekten ağır sıkıntıları olanlar da virüsten korkup gitmezlerse oturdukları yerde ölebilirler.
Geçen ay kalp krizinden acile başvuranların sayısı yarı yarıya düşmüş.
İnsanlar kalp krizi geçirmeyi bıraktılar mı virüs geldi diye? Hayır hastaneye gitmeye korkuyorlar.
Apandisti patlayan adamın mı ölme ihtimali yüksektir virüs kapanın mı?
Kalp krizi geçirenin mi ölme ihtimali yüksektir virüs kapanın mı?
Senin yakınların cahilse, hastaneden döndükten sonra ev içinde aile büyükleri ile araya mesafe koymayı bilmiyorsa, karantina uygulamayı bilmiyorlarsa millete hastaneye gitmeyin demeyin.
Hastaneye gidiyorsanız aile büyükleri ile 14 gün görüşmeyin.
Ben hastaneye gitmedim ama dışaroı çıkıp çalıştığım için annemle anneannemi ayrı eve kapattıp, kapının önünde bile konuşmuyorum. Alışveriş yapıp yıkayıp dezenfekte edip kapısına koyuyorum.
Yani mesele hastaneye gitmek gitmemek değil. mesele cehalet.
Mesele hastaneye giderken normal zamanlarda gibi poliklinikten görünüp eve dönecek sanmak.
Mesele hastaneye gidip gelip evde aile büyüklerinin yanında durmak.
Bir sağlık sıkıntısı olduğunda. 184'ü arayın. Aile Hekiminizi arayın.
Bir doktorla konuşun. Eğer doktor hastaneye git derse gidin. Gitme derse gitmeyin.
Böyle hastaneye gitmeyin diyenleri değil, doktorları dinleyin yeter.